Apie mane
SVAJONĖ – DARBAS – SĖKMĖ
SVAJONĖ – DARBAS – SĖKMĖ
Logopedė metodininkė
sukaupta logopedinė patirtis
Privatus kabinetas Šiauliuose
Knygos „Ankstyvasis kalbinis ugdymas namuose“ autorė
Kiek save pamenu, vaikystėje vis žaisdavau mokytoja. Namuose mokydama lėles ir meškinus, rašydavau kreidele ant žalsvos sienos svetainėje. Ačiū mamai, kuri pastebėjusi mano rašliavas ne barė, o tik davė patarimą, kaip viską geriau nuvalyti „po pamokos“. Kiemo vaikai žinojo, kad su mamos aukštakulniais ir raudona rankine Lina skuba į savo „mokyklą“, kurioje mokys draugus arba įsivaizduojamus vaikus.
Juokas juokais, o minties, kad dirbsiu su vaikais, niekada ir nebuvau paleidusi…
Šiandien žinau, kad vaikui pati tinkamiausia aplinka mokymuisi yra ten, kur jie yra mylimi, kur skamba juokas, kur žaislai tampa mokymosi priemone, o vaizduotė gali krėsti šmaikščiausius pokštus. Svarbu, kad kiekviena mažylio pastanga ir noras būtų pastebėti, išgirsti ir įvertinti. Svarbu mylėti vaikus.
Ir toliau geidžiu tobulinti daugiametę patirtį dirbant tai, ką moku geriausiai – mokyti kitus, ir tuo pačiu mokytis pačiai.
Įgijusi logopedės – specialiosios pedagogės specialybę keletą metų dirbau su mokyklinio amžiaus vaikais, turinčiais įvairių raidos sutrikimų. Daug žinių davė 13-os metų darbo patirtis vaikų Ankstyvosios reabilitacijos tarnyboje su įvairių raidos sutrikimų turinčiais kūdikiais ir vaikais (nuo 2 mėn. iki 7 metų amžiaus). Darbavausi ir su įvairių specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais lopšelyje-darželyje. Įgijau logopedės metodininkės kvalifikaciją.
Visada jutau žinių troškulį, tad jų sėmiausi seminaruose, konferencijose, mokymuose Lietuvoje ir Italijoje. Plėsdama žinias Vilniaus Vaiko raidos centre įgijau gebėjimus ikimokyklinio amžiaus vaikų raidą vertinti DISC metodika.
Noras padėti, konsultuoti, dalintis darbo patirtimi, skatino ruošti pranešimus tėvams, pedagogams ir logopedams seminaruose bei vietinėje spaudoje. Dalyvaudama Tarptautinėse mokslinėse-praktinėse konferencijose skaičiau pranešimus, dalinausi savo sukurtomis ugdymo priemonėmis.
Sukaupta įvairiapusė patirtis, nuoširdus darbas ir tėvų įvertinimas, paskatino mane įgyvendinti dar vieną svajonę – atidaryti duris mažyliams privačiame kabinete.
Mano, kaip logopedės, pareiga yra užmegzti ryšį ir sudominti vaikučius, kad kalbos pamokėlės duodančios rezultatų būtų įdomios ir su nekantrumu laukiamos. Taip pat siekis – padėti tėveliams suprasti, kaip vystosi vaiko kalba, kaip galima ir reikia padėti mažiesiems.